• Čeština Čeština Čeština cs
  • English English Angličtina en
Napište nám I Telefon: +420 296 500 111   
Elzel
  • Úvod
  • O společnosti
    • Kdo jsme
    • Struktura společnosti >
      • Vlastnická struktura
      • Vedení společnosti
      • Organizační struktura
      • Střediska/Pobočky
    • Historie firmy
    • Politika jakosti
    • Politika integrovaného systému řízení
    • Oznamování protiprávního jednání
    • Společenská odpovědnost firem (CSR)
  • GDPR
  • Naše činnosti
    • Projekce
    • Vývoj a konstrukce
    • Akreditovaná zkušební laboratoř
    • Výroba >
      • Komponenty trakčního vedení
      • Ocelové konstrukce
      • Rozváděče NN – VVN
      • Speciální zařízení >
        • Bloková transformovna
        • Indikátor napětí
        • Motorový pohon
        • Pult ovládání zařízení
        • Převozná měnírna
        • Výroba pro automobilový průmysl
    • Montáž
      • TV pro železnici
      • TV pro MHD
      • Technologické celky
    • Servis
    • Ostatní >
      • Pořízení drážních výrobních a montážních jednotek
      • Vybavení drážních vozidel mobilními palubními jednotkami
      • Vývoj softwaru pro nastavování parametrů SFC
  • Reference
    • TV dráha
    • MHD
    • Technologie
    • Energetika
    • Zahraniční projekty
  • Ke stažení
    • Výroční zprávy
    • Certifikáty
    • Prospekty
    • Profil společnosti
    • Pomůcky a návody
    • Logo EŽ
    • Ostatní
  • Katalog výrobků
    • Sestavy
    • Katalog součástí EŽ
    • Technologie
    • Katalog MHD
  • Kariéra
  • Kontakty
    • Základní
    • Rozšířené
  • Hledat
  • Menu Menu

Modernizace tramvajové trati v úseku Klicperova – U Lomu

Investor: Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou a. s.

Objednatel: EUROVIA CS a.s.

Technické údaje, popis:

Po demolici objektu Textilana byla realizována rekonstrukce tramvajové linky s cílem zdvojkolejnit trať, dále „narovnat“ oblouk u Textilany a přidat typizovaný rozchod kolejnic 1435 mm. Kolejnice leží na pražcích tvaru „Y“. EŽ Praha dodal kompletní trolejové a kabelové vedení a nové stožáry včetně základů, dále realizoval vytápění nástupišť tramvajových zastávek. Trolejové vedení je řetězovkového typu kompenzované závažím umístěným v HEB stožárech (rohatkový kladkostroj 1:3). Trolejový drát je Cu 120 mm2, nosné lano je měděné průměru 120 mm2 nebo 95 mm2 zavěšené na sklolaminátových výložnících. Stožáry jsou osmihranné s přírubou. Vzhledem k minimální vzdálenosti osy kolejnic byly stožáry navrženy tak, aby umožňovaly regulaci polohy v příčném směru. Celková délka troleje je přibližně 2100 m.

Napájecí a zpětné kabely jsou částečně vedeny v multikanálu. Celková délka kabelu 3 AYKCY 1 x 500 mm2 je 7 600 m.

Vytápění tramvajových nástupišť v zastávce Textilana je navrženo s rozvaděčem umístěným na zemi, u zastávky U rybníčku je rozvaděč umístěn na stožáru a vytápí obě nástupní plochy.

Celkové investiční náklady: 15 779 000,- CZK

Termín realizace: 3/2011 – 9/2011

Generální ředitelství:

Telefon: +420 296 500 111
Fax: +420 296 500 700
E-mail: info@elzel.cz, www.elzel.cz
Datová schránka: eaedvez

Adresa:

Elektrizace železnic Praha a.s. nám. Hrdinů 1693/4a 140 00 Praha 4 Nusle stanice metra „C“ Pražského povstání

Bankovní spojení:

IČO: 47115921 DIČ: CZ47115921
ČSOB Praha, číslo účtu: 216025493/0300 Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1809.

© Copyright - Elektrizace železnic I Designed by Silic Média Creative
Debrecen: křižovatka Erzsebet – Nevtelen, Maďarsko Tramvajová trať na Podbabě (Praha 6)
Scroll to top