• Čeština Čeština Čeština cs
  • English English Angličtina en
Napište nám I Telefon: +420 296 500 111   
Elzel
  • Úvod
  • O společnosti
    • Kdo jsme
    • Struktura společnosti >
      • Vlastnická struktura
      • Vedení společnosti
      • Organizační struktura
      • Střediska/Pobočky
    • Historie firmy
    • Politika jakosti
    • Politika integrovaného systému řízení
    • Oznamování protiprávního jednání
    • Společenská odpovědnost firem (CSR)
  • GDPR
  • Naše činnosti
    • Projekce
    • Vývoj a konstrukce
    • Akreditovaná zkušební laboratoř
    • Výroba >
      • Komponenty trakčního vedení
      • Ocelové konstrukce
      • Rozváděče NN – VVN
      • Speciální zařízení >
        • Bloková transformovna
        • Indikátor napětí
        • Motorový pohon
        • Pult ovládání zařízení
        • Převozná měnírna
        • Výroba pro automobilový průmysl
    • Montáž
      • TV pro železnici
      • TV pro MHD
      • Technologické celky
    • Servis
    • Ostatní >
      • Pořízení drážních výrobních a montážních jednotek
      • Vybavení drážních vozidel mobilními palubními jednotkami
      • Vývoj softwaru pro nastavování parametrů SFC
  • Reference
    • TV dráha
    • MHD
    • Technologie
    • Energetika
    • Zahraniční projekty
  • Ke stažení
    • Výroční zprávy
    • Certifikáty
    • Prospekty
    • Profil společnosti
    • Pomůcky a návody
    • Logo EŽ
    • Ostatní
  • Katalog výrobků
    • Sestavy
    • Katalog součástí EŽ
    • Technologie
    • Katalog MHD
  • Kariéra
  • Kontakty
    • Základní
    • Rozšířené
  • Hledat
  • Menu Menu

Rekonstrukce trakčního vedení v úseku Tallinn – Vasalemma a odbočkách Keila – Paldiski a Klooga – Klooga-Rand, Estonsko

Objednatel: AS Eesti Raudtee
Investor: AS Eesti Raudtee
Technické údaje, popis:
Kompletní rekonstrukce trakčního vedení
Účelem rekonstrukce je náhrada nejstarších a nejopotřebovanějších úseků TV. Celková délka rekonstruované trati je 65 km (47 % estonské elektrifikované sítě), z čehož je 20 km dvojkolejných. Během stavby bylo usazeno cca 1 600 prefabrikovaných základů a kotevních bloků, postaveno cca 1 200 stožárů DSE, 60 stožárů BP a 40 stožárů TBS. I přes počáteční nedůvěru investora ve spolehlivost stejnosměrného trakčního vedení s jediným trolejovým drátem byla odsouhlasena standardní sestava J (150 mm2 Cu / 15 kN + 120 mm2 Cu / 15 kN), podle energetických výpočtů případně doplněná o jedno nebo dvě zesilovací lana 120 mm2 Cu. Zvláštností estonských železnic je vedení třífázových 10 kV linek pro napájení veškerých drážních odběrů na stožárech trakčního vedení. Bylo tedy nutno dodat a nainstalovat přes 800 konzol s VN izolátory. Dále byly na nové trakční stožáry převěšeny kabely nebo i holé vodiče linek 220/380 V pro napájení zabezpečovacích zařízení a osvětlení (cca 200 konzol), sdělovací kabely metalické i optické (cca 1 000 konzol) a v neposlední řadě osvětlovací tělesa (cca 50 ks).
Součástí dodávky je i zhotovení projektové dokumentace stavby.
Celkové investiční náklady: 18 337 996,- EUR
Termín realizace: 11/2011 – 8/2013

Generální ředitelství:

Telefon: +420 296 500 111
Fax: +420 296 500 700
E-mail: info@elzel.cz, www.elzel.cz
Datová schránka: eaedvez

Adresa:

Elektrizace železnic Praha a.s. nám. Hrdinů 1693/4a 140 00 Praha 4 Nusle stanice metra „C“ Pražského povstání

Bankovní spojení:

IČO: 47115921 DIČ: CZ47115921
ČSOB Praha, číslo účtu: 216025493/0300 Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1809.

© Copyright - Elektrizace železnic I Designed by Silic Média Creative
Modernizace a elektrizace tratě Nikšić – Podgorica, Černá Hora Elektrizace železnic Diagnostika jedoucích železničních vozidel
Scroll to top